星期二, 一月 17

朋友..爱你喔

我的好朋友说我...很喜欢胡思乱想..
也许..我真的想太多了...
可能就不是我想的那样..

胡思乱想的我..被她的一大堆理论给打倒了..
她的"箩唆"赢了..

她说我啊..也想得太远了..
是有一点咯..
就是要"起笑"了啦..

好了..
不想了..
晚安了...

1 条评论:

Mockingbird 说...

"Finally, brethren, whatever is true, whatever is honorable, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is of good repute, if there is any excellence and if anything worthy of praise, dwell on these things." - Philippians 4:8